KVARTERET ANALYSEN

Lokaler

LOKAL 1


UTHYRD

Hyresgäst  Brekkie

Typ av verksamhet – Kontor/försäljning

Lokalyta  ca 172 kvm

Läge – Hagaesplanaden 70-72

Inflyttning  2019

LOKAL 2


UTHYRD

Hyresgäst – LM info 

Typ av verksamhet  Kontor

Lokalyta  ca 59 kvm

Läge – Norra Stationsgatan 66

Inflyttning  2019

LOKAL 3


UTHYRD

Hyresgäst – Itamae

Typ av verksamhet  Restaurang

Lokalyta  ca 83 kvm

Läge – Norra Stationsgatan 66 E-F

Inflyttning  Hösten 2019

LOKAL 4


UTHYRD

Hyresgäst  Coop

Typ av verksamhet – Livsmedel

Lokalyta  ca 2400 kvm

Läge – Hälsingegatan 55-57 & Norra Stationsgatan 66 A-B

Inflyttning  Hösten 2019


LOKAL I NOVA PARK / ANALYSEN

Vi kan stolt meddela att Itamae hösten 2019 öppnar en ny restaurang i kvarteret Analysen. Itamae, vars namn kommer från den titel som ges en mästerlig kock på renommerade restauranger i Japan, erbjuder asiatiska rätter av hög kvalité och tillför området och boenden ytterligare mervärden.

Hösten 2019 öppnar Itamae i Einar Mattssons lokaler i Hagastaden. Itamae har funnits i 20 år och är idag en etablerad sushikedja, med enheter runt Vasastan, Sundbyberg och Arlanda. Här serveras sushi med spännande smaker samt andra Asien-inspirerade rätter. Itamaes mål är högklassig mat i kombination med god service och ett engagemang som övertygar.


LOKAL I NOVA PARK / ANALYSEN

Vi är väldigt glada över att kunna meddela att hösten 2019 öppnar Coop upp en stor butik utöver det vanliga i kvarteret Analysen. Matvarubutiken kommer ta upp en yta på hela 2 400 kvm i bottenplan och bidrar till många fördelar i vardagen för de boende i kvarteret.

Butiken kommer erbjuda ett brett sortiment av färskvaror och mat som kan ätas både i butiken och på språng. Konceptet går ut på att skapa en  en matshoppingupplevelse snarare än bara en vardaglig handlingsplats. Tanken är att kunna tillgodose både dagens kunder och framtidens kunder och deras behov. Butiken blir inte bara en förenkling i vardagen för de boende i huset, utan är något som kommer lyfta hela området och skapa ett gatuplan med mycket liv och rörelse samt skapa en naturlig mötesplats där man inte bara kommer för att handla mat – utan även för att ta en matbit och umgås.